بیرجند: نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی برعدم رعایت قانون استخدام 3درصد معلولان در دستگاههای اجرایی انتقاد کرد وگفت: مدیران اجرایی کشور باید در مقابل عدم تحقق این قانون پاسخگو باشند.

قانون استخدام 3 درصد معلولان در دستگاههای اجرایی خراسان جنوبی رعایت شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جامعه معلولان خراسان جنوبی اظهارداشت: خداوند معلولان را دوست دارد و آنچه را که خدا به انسان می‌دهد حکمتی جبران شدنی است.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان اینکه خدمت به معلولان عبادت است گفت: مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات معلولان بیشتر تلاش کنند

وی با  اشاره به اینکه معلولان بخشی از امانت خدا را به خودش سپرده‌اند افزود: به تعبیر مشهور اگر دری به روی انسان بسته شود صدها در دیگر به روی انسان باز می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که در دنیا مشکلاتی اعم از مشکلات فقر، جسمانی، اجتماعی و غیره دارند در آن دنیا راحت هستند و افرادی که در این دنیا بی‌ دردسر هستند زمانی که در آن دنیا رحمت خداوند را در برابر این افراد سختی دیده می‌بینند حسرت می‌خورند.

عبادی با بیان اینکه خدمت به معلولان بهترین عبادت است تصریح کرد: در راستای کمک و برطرف کردن مشکلات معلولان تلاش کنیم تا نیازهای آنان برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: اصول و مدیریت جامعه به دست امور اجتماعی جامعه است و باید مسئولان در راستای حل مشکلات معلولان تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.